Stílusos életterek

Sokadszor találkozom azzal, hogy más szakmák mennyire rokonai a miénknek! Írtunk is már erről korábbi posztokban. Hiszem, hogy az a döntés, hogy a leendő tulajdonoshoz melyik autótípus illik a legjobban, vagy hogy a gasztronómia szerteágazó útvesztőin melyik irányba érdemes haladnunk, de akár az is, hogy melyik lesz az a palack bor, amelyik bizonyosan fokozni fogja egy esténk hangulatát, szakértő gondolatok terelgetése által alakítható ki leginkább.

Miért lenne ez másképp otthonunk létrehozásakor?!

Volt egy gimnáziumi rajztanárom, aki halk beszédű óráin, fanyar cinizmussal próbált minket a vizualitás rejtelmeibe becsalogatni. Közkedvelt anekdotái közül az egyik nagyon mélyen megmaradt bennem. Ez nagyjából arról szólt, hogy a panellakások hőskorában, a ’80-as évek derekán egy ismerőse kedvesen invitálta tanárunkat, ugyan menjen már át hozzájuk egy kis “új lakás nézőbe”! A rajzpedagógus visszakérdezett, kétszobás, háromszobás, vagy esetleg két szoba hall-os lakásba szól-e a meghívás? Barátja furcsán nézett, de azért válaszolt, hogy kétszobásba. Mire a cinizmus két lábon járó eme mintapéldánya így reagált: köszi, de akkor már láttam!

Eme majdhogynem modortalan reakciónak azért nyilvánvalóan megvolt az a vitathatatlan alapja, hogy a kommunista tervutasításos rendszer lakberendezési elképzelései nagyjából a cromagnony előember barlangjának komfortfokozati szintjén mozogtak.

Rengeteget változott az ország, ezen a területen határozottan előnyére, szóval most már nem csupán abban fejeződik ki egy lakás tulajdonosának világképe, hogy a baráti szocialista Magas-Tátrát, vagy a Tito féle láncos kutya Adriát ábrázoló óriásposzter feszül-e a nappali falán. Hajlékunkba érkezők számára szofisztikált üzeneteket helyezhetünk el, hogy lakásunk meghitt otthon, home office, vagy esetleg egy party állat csapdákkal ellátott kéjlakja akar-e lenni?

Persze nem kell megállnunk eme kérdéskör taglalásában az otthonunknál! Kollégáink számára a kellemes munkahelyi légkör kialakításában, továbbá az ügyfelek felé kommunikálni kívánt üzenetek átvitelében egyre nagyobb szerep hárul a belsőépítészre. Aki ezt nem tartja fontosnak, ne csodálkozzon azon, ha a cégéről kialakított elképzelései csupán az ő fejében állnak össze harmónikus egységgé!

Egy lakberendézessel… miért írok folyton “lak”-ot??? Szóval egy belső terek megtervezésével foglalkozó cég számára vitathatatlan előny, hogy az egymással párhuzamosan együtt élő trendek bemutatása gyakorlatilag ki is tudja alakítani a bemutatóterem tucatnyi arcát.

Így lehet ötletet meríteni lakásunk emeleti lépcsőjének minimál hangulatához, majd a pár lépésnyire megálmodott olvasósarok kényelméből csupán az utcáról rád vigyorgó emberek vidámsága zökkent vissza a  valóságba, te egy kirakatban csücsülsz!

Kipróbálhatjuk, milyen is lenne egy kávésarok székek helyett izgalmas puffokkal.

Beállhatunk több száz fal elé, hogy ne kelljen elképzelnünk, milyen lenne az máshol.

Filózhatunk, vajon barátaink is ugyanúgy meghökkennek majd a rakétás asztronaután, mint tettük mi?

A céges konyha falának háromdimenziós kialakítása megoldás lehet akár egy futurisztikus autómárka díszbemutatójának letisztult hátteréhez!

Milliónyi ötlet, még annál is több megvalósítási lehetőség!

Nem is beszélve a zseniális épületről…

Köszönet a helyszín biztosításáért a Point One bemutatóteremnek, továbbá a sok-sok inspirációért Debreczi János fotóművésznek!

üdv

 

Kun Gergely

 

GARDRÓB

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

INSTAGRAM