Brad Pitt szoknyában járkál, a genderkorszak legyőzött minket!!!

Szokásommá vált, hogy kommenteket olvasgatok egynémely online cikkek alatt. Lett egy ilyen önkínzó oldalam, na bumm. Unalmasabb óráim időkitöltéseként indult a dolog, de társadalmi körkép (kórkép…?) vetületként értelmezem manapság. Elképesztően éles sziluettet rajzolnak fel magukról a hozzászólók. Ezek az emberek tényleg nem tudják, hogy amiket odaírnak, az nem ugyanaz, mintha csupán magukban kigondolnák?!

Nem olyan rég megszületett egy cikk, ami egy viszonylag friss műfajba tartozik. Struktúrájukat tekintve ezek a mélyirodalomnak semmiképpen sem nevezhető, klaviatúra végtermékek abból állnak, hogy a téma célkeresztjében lévő személy (legtöbbször hogy hogy nem CELEB) instagram (vagy TikTok) posztjaiból szemlézve kimásol az “író” egy képet, és a pillanat adta lehetőségeket megragadva, 10-15 mondat erejéig meglódítja rosszindulatú fantáziáját… így születnek a teljesség igénye nélkül az olyan fotó és címadás párok, ahol például David Hasselhoff kissé fáradtan pakolászgat az autójába kezében egyetlen árva borospalackkal, lekapják, s máris kint van “A baywatch sztár újra iszik!”. Vagy, hogy ne evezzünk nemzetközi vizekre, elég, ha Fluor Tomiról úgy vágnak meg egy fotót, amin a rajongóinak autogrammot osztogató előadó csupán egyetlen csajszival látható a sok közül, azonnal megszületik a kattintásvadász “Fluor már megint félrelép???” hír.

Az én ‘clickbait’ egyúttal rosszindulatú címadásomból a vájtfülűek már sejthetik, hogy a fentebb már vázolt műfajba tartozó cikk, ami blog írásra sarkallt, Brad Pittről szólt. Íme a pikcsör:

A legendás férfi szexszimbólum szoknyában… mindennek vége…

A műfaj szoros velejárója, hogy az “írók” szándékosan nem veszik a fáradságot az utánjárásra – ebben az esetben ez nagyjából másfél percet vett volna igénybe -, hogy semmitmondó irományukat további hírmagyarázattal megtámogassák. Persze nem vagyok naív, teszik mindezt azért, mert úgy elmaradna a cikket az online világban ezerrel pörgető, negatív, tudatlan, fikázó kommentáradat, ami egyébként szociológiai tanulmányként remekül elénk tárja a cybertér néplélek legmocskosabb bugyrait.

Rövid kiegészítés a jelenethez: Brad Pitt legújabb filmjével roadshow-zik, és vérprofi módon igyekszik a legnagyobb zajt csapni a mozi sikerének érdekében.

Talán a legtöbbet emlegetett öltözködési alapszabály ezen oldalakon az, hogy az általunk terjeszteni kívánt üzenettel hozzuk szinkronba megjelenésünk hangulatát, ha úgy tetszik állítsuk össze szettjeinket az aktuális céljaink érdekében. Volt már rá számtalan példa, és végigjártuk akkor is derekasan, hogy ezek a ruházatok nem az utcára készített darabok, hanem egy mini színházi előadás, egy performansz kellékei, éppen ezért kéretik az egész jelenetet ekként értelmezni! Hadd emeljem ide egy korábbi cikkemet, amikor is az egyik OSCAR gálán okozott össznépi felhorgadást ruházatával a férfiasnak Brad Pittel való összevetésben a legkevésbé sem nevezhető Billy Porter, előadóművész és szórakoztatóipari közmunkás (entertainer).

Távol álljon tőlem, hogy itten Cyranoként elmagyarázzam a magasröptű “íróknak”, miszerint

“Ez szimplán hangzik… Így nincsen hatása!

Mondhatta volna szebben, kis lovag…”

de azért mégis adnék pár hatásvadász tippet fotó és címadás párra. Ehhez a képhez például lehetne az, hogy “Brad Pitt újra füvezik?” 

Vagy íme egy másik fotó azzal a címmel, hogy “Brad Pitt már közel sem érzi úgy a kamerát. Bajban a szupersztár???”

De ha folytatni szeretné valaki a szoknyaviseléssel kapcsolatba hozható conteokat, akkor mehetne egy olyan is, hogy “Brad Pitt filmes kollégáit molesztálja! Mindenkit ledöbbentett a szoknyás ex férfiikon! Ez már coming out?”

Remélem sikerült olyan tippet adnom valamelyik zugfirkásznak, amivel ki tudja majd tölteni a számára előírt felületet a tartalmatlan oldalain…

 

Addig is én is ide citálnék egy Brad Pitt jelenetet, ami megmagyarázza, hogy miért magunkkal, egyszeri halandókkal propagáljuk a szettjeinket leginkább az oldalainkon, ami által reményeink szerint éppen az az üzenet épül, hogy ha nekünk sikerült, hát bárkinek fog. Íme:

Azt hiszem remekül illusztrálja ez a montázs, hogy miért nem profi modelleken mutatjuk be ruháinkat, hiszen akkor joggal megkapnánk, nekik persze minden jól áll. Nade azért az, hogy a pillanatokon belül 59 éves Brad Pittnek a mai trendeknek megfelelő kötős nadrágos öltönyből még ez a krumpliszsák szabású, barackos narancs színű, agyonmosott, kinyúlt lelencpólós szett is jól áll, az a valóban dühítő!!!

Sok sikert neki, és persze rohadjon meg ez a mázlista!!! 🙂 🙂 🙂

Segítünk, hogy rátalálj a stílusodra!

Célunk a Loft-nál, hogy felébresszük a sikerre éhes emberekben rejlő stílusérzéket, és magabiztosságot árasszanak magukból!

Ezt egy ingyenes, személyre szabott stílustanácsadással érjük el a hozzánk betérők számára.

Nem ruhadarabokban, hanem teljes szettben gondolkodunk, ami segíthet az általad vágyott irányban formálni a rólad kialakuló képet!

Érkezésed első percétől, a válogatáson keresztül, a kiválasztásig, és akár a méretre szabásig fogjuk a kezed!

Minőségi, olasz ruhákból dolgozunk, amelyekre hatalmas kedvezményeket is adunk!

Jelentkezz be most egy ingyenes stílustanácsadásra Online időpont foglaló rendszerünk segítségével!

Vagy keress minket alábbi elérhetőségeinken:

Kun Gergely

 

 

GARDRÓB

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

INSTAGRAM