Milyen a business szett, ha bel-budai penthouse-okat adsz el gazdag yuppieknak? – avagy a szubjektív az új objektív

– Egy rongyárus vagyok. – hangzik a válaszom, valahányszor megkérdeznek, mivel is foglalkozom. Igen, ezt a klasszikust kérdést szoktam feltenni a hozzám forduló férfiaknak az elsők között, mit válaszolsz, ha egy bárpultnál ezt kérdezik tőled?

– Üzletember vagyok.

Hurrá… most már ismerlek is… így könnyű lesz felépíteni egy önazonos, ugyanakkor a tevékenységed üzenetét megtámogató szettet. – De mégis mivel üzletelsz? Na, erre már nagyon nagy szórást mutatnak a válaszok!

IT, bankszektor, event, gasztro, luxus autók, kontrolling, coaching, sales, FMCG, politika, stb… végtelen a sor.

És tényleg, már miért lenne ugyanaz a dress code-ja annak a “biznisz men”-nek, aki amerikai állampapírt értékesít neokonzervatív, 80 éves milliárdosoknak, és annak, aki a címben szereplő tevékenységet űzi, azaz luxus lakásokat árul trendi, unatkozó, folyamatos vibrálást kereső party arcoknak. Persze mondhattam volna még egy csomó olyan példát, amikor a formális, business viselet keretrendszerét nemhogy szabad, de szinte elvárt feszegetni.

ultrabrutál, formabontó, gázpedál, “engemnézzetek” ing

Feszegetni, igen, de meddig? Hát bármeddig! Hisz a divatban nincs szabály! Különösképp nem lehet szabályrendszer azon szemlélődők kritikai észrevétele, akiknek nem kívánunk kommunikálni a megjelenésünkkel.

– OK. Akkor melyik befektetési bankárral szerződjünk? – hangzik valahol egy kérdés, miután négy-öt aspiráns küzdött egy nagyot a milliárdjainkért.

– Természetesen a duplasoros öltönyössel, tudod, a krétacsíkos, flanel ruhással, akinek olyan visszafogott volt a díszzsebkendője! – így a képzeletbeli válasz.

Igen. De vajon nyitott tetejű sportautót is ettől az embertől vennél, vagy nagyobb bizalommal fordulnál ahhoz, akiről üvölt, hogy minden hétvégén egy másik, friss autócsodát hajt meg a tesztpályákon?

Nem a ruha teszi az embert. Én ebben nagyon hiszek. De hiszek abban is, hogy felkészültségünk és alkalmasságunk mintegy előhírnöke lehet egy olyan szett, ami a kívánatos üzleti kommunikációnkat felerősíti, azzal összhangban van. Érdemes időt veszíteni egy nem oda illő szettel? Nem. Sőt, tilos!

Egyszerűen nincs rá idő, hogy időt veszíts!

És még egyszer, de valószinüleg nem utoljára, hiszen folyamatosan porondon van a téma, az önazonos szetted egy bizonyos céllal épül fel. Kifejezetten nem célod, hogy mindenkinek bejöjjön!!! Ott kell hatnia pozitívan, ahol a célcsoportod mozog!

ugyanez az ing elhelyezve formális szettben, megfűszerezve klasszikus vonalvezetésű, de nem hétköznapi színű cipővel
balra: klasszikus formális szett, double monk cipővel – jobbra: határokat feszegető formális

Tedd magad üzletivé, ha üzleti a szitu, de bátran feszegess, ha ezt kívánja a helyzet!

Segítünk, hogy rátalálj a stílusodra!

Célunk, hogy felébresszük a sikerre éhes emberekben rejlő stílusérzéket, és magabiztosságot árasszanak magukból!

Ezt egy ingyenes, személyre szabott stílustanácsadással érjük el a hozzánk betérők számára.

Nem ruhadarabokban, hanem teljes szettben gondolkodunk, ami segíthet az általad vágyott irányban formálni a rólad kialakuló képet!

Érkezésed első percétől, a válogatáson keresztül, a kiválasztásig, és akár a méretre szabásig fogjuk a kezed!

Minőségi, olasz ruhákból dolgozunk, amelyekre hatalmas kedvezményeket is adunk!

Jelentkezz be most egy ingyenes stílustanácsadásra Online időpont foglaló rendszerünk segítségével!

Vagy keress minket alábbi elérhetőségeinken:

Kun Gergely

 

GARDRÓB

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

INSTAGRAM