Rubint Réka tudja a dress code-ot, de Norbinak nem árulja el

Volt már, hogy azt gondolták, róla írok, pedig nem. Az öncélú személyeskedést igyekszem elkerülni eme hasábokon, esetleges félreértést az okozhat, hogy mindig egy öltözködési jelenséget járok körül, más kérdés, hogy a különféle megnyilvánulásokat ismert emberekkel szoktam megfoghatóvá tenni. Marha érdekfeszítő lenne a szomszéd Józsi ruházati tévelygéseit ide citálnom okulásképp, csak róla a franc se tudja, kicsoda.

Szóval ez a poszt sem Schobert Norbiról szól, és ez mostan jól előre lett bocsátva.

Történt a minap, hogy Réka és Norbert átadtak valami egészen újat csendben, rendben, szokás szerint, azaz kint volt minden média, ahogy kell. Alakreform!!! Hát ez teljesen szokatlan tőlük, ilyet még sosem csináltak, de tán még hasonlót sem!!! 

Nincsen ezzel baj, kiválóan értik ők ezt, becsülöm is őket elért sikereikért feledtébb. 

Onnan kezdeném, hogy nem hiszek a divat kőbe vésett szabályaiban, a trendek művészetét egy folyamatosan változó, vibráló, organikus rendszernek vélem, ahol divat abból lesz, ami az emberek körében divattá válik. Eme véleményemet fenntartva azért engedtessék meg, hogy vázoljak egynémely ruházati szokásokat, melyek hosszú évtizedek során formálódtak, csiszolódtak, és mára klasszikus hagyománnyá váltak. Ha lenne a divatnak úgynevezett “Nagykönyve”, abban nem feltétlenül szerepelne a “Mit vegyen fel az ember shop in shop rendszerben működő, alakreform bolthálózat, első egységének üzleti megnyitóján?” cikkely. Ettől függetlenül az egyéb öltözködési szokások, hogy mást ne mondjak, tradíciók segítségünkre szaladnak a megfelelő szettek kiválasztásakor.

Öltözékünk kiválasztásakor alapvetően a szituáció/saját stílusunk/kommunikáció magunkról hármas szabályt tartsuk szem előtt. 

A helyzet adott: kora esti esemény, én vagyok a házigazda, vendégeim megtisztelnek jelenlétükkel, egynémely médiákok is részt vesznek, dínom-dánom, büszkélkedés.

Saját stílusunk (az író fantáziája): dinamikus üzletember, sportos, sikeres, kreatív ötletekkel teli, innovatív, piacvezető csávó.

Mit akarunk kommunikálni (mivel nem beszéltünk, csak tipp): a szerény vezető, aki azért büszke, hogy olyat adhat nékünk ismét, amivel segíthet, nem mellesleg kedves családapa, szerető férj, ki nejét támogatja, útját egyengeti.

Lehet persze másként is gondolni, de a képeken látható szett üzenetét, kapcsolatát viselőjével, valamint az eseménnyel, egyszóval a koncepciót ezidáig nem sikerült megfejtenem. Az is lehet persze, hogy valami annyira újról van szó, amit a trendek villódzásaival terhelt agyam nem képes teljesen befogni! Norbinál ez előfordulhat, szeret első lenni mindenben. Az biztos, hogy az ő helyében én nem kísérleteztem volna ruházati újításokkal, maradtam volna a jól bevált, kockázatkerülő megoldásnál, azaz elegáns, sötét (kék?) zakó, ragyogó, fehér ing, modern, slim fit pamutnadrág (szürke, vagy világos barna), elegáns cipő színben harmonizáló övvel. Amit el tudtam volna még képzelni, az esetleg egy sportos jellegű lábbeli, ami szándékosan kissé feszültségbe kerülhetett volna a szett többi elemével.

Rékáról csak az elismerés hangján szólhatok. Tudja, hogy mi illik egy ilyen eseményhez, és még azzal is tisztában van, mi áll neki jól. Tényleg ne vegye senki személyeskedésnek, de emezek ketten nem beszélnek???

Kun Gergely

GARDRÓB

Felnőtt tartalom, csak igényes és érett férfiaknak! Mindent megtudsz arról, hogy mit tehetsz azért, hogy a nők felfigyeljenek rád, az üzletfeleid elismerjenek, és követendő példának tartsanak, de legfőképpen, hogy te magad rátalálj saját stílusodra.

INSTAGRAM